یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته سه شنبه 7 مرداد 1399/ شماره 80
تب تند رقابت در پت‌های نساجی و بطری، کف عرضه های پ پ را رعایت کنید، دیدار میانگین روزانه و هفتگی در کانال 18 هزار و 100، تکرار دلار صرافی در قیمت 20 هزار و 500، قیمت نفت برنت: 43 دلار و پایان بورس تهران با افزایش 8 هزار واحدی.

تب تند رقابت در پت‌های نساجی و بطری
در معاملات امروز بورس کالا، رقابت ها برای خرید پت های نساجی و بطری، امروز پرحرارت و بالا بود. برای پت های نساجی، رقابت هایی در حد 46 و 56 درصد ثبت شد و پت های بطری هم بین 28 تا 37 درصد. معاملات سایر پلی اتیلن ها، یا با قیمت پایه یا در صورت رقابت، درصدهایی مشابه هفته قبل را تکرار کردند.

کف عرضه های پ پ را رعایت کنید
بعد از رقابت های بیش از 30 درصد پ پ ها در معاملات هفته قبل، صادقی نیارکی، معاون صنایع وزیر صنعت، در نامه ای به بهزاد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی، رعایت کف عرضه ها از سوی پتروشیمی های تأمین کننده این محصول در بورس کالا را خواستار شد. گفتنی است طی هفته گذشته و هفته جاری، قیمت نهایی معاملات محصولات پ پ نساجی و شیمیایی، به علت رقابت های بالا، افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

دیدار میانگین روزانه و هفتگی در کانال 18 هزار و 100
امروز هم میانگین هفتگی و هم میانگین روزانه، در کانال 18 هزار و 100 تومان بودند. میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز 18 هزار و 121 تومان بود و نسبت به دلار قیمت های پایه در روز یکشنبه، 256 تومان کاهش دارد. دیروز، میانگین روزانه در کانال 18 هزار و 400 تومان بود و امروز، این میانگین هم، به کانال 18 هزار و 100 تومان، کاهش یافته. چنانچه میانگین روزانه، طی روزهای آتی، در قیمت هایی مشابه میانگین هفتگی باقی بماند یا پایین تر برود، می توان امیدوار بود میانگین هفتگی در همین سطح کاهش، یعنی 250 تومان بماند.

تکرار دلار صرافی در قیمت 20 هزار و 500
قیمت دلار صرافی که دیروز با 200 تومان افزایش به 20 هزار و 500 تومان رسیده بود، امروز بدون تغییر ماند و صرافی بانک ملی، همان قیمت روز گذشته را اعلام کرد. قیمت خرید دلار در صرافی بانک ملی، هزار تومان پایین تر از فروش و 19 هزار و 500 تومان است.

قیمت نفت برنت: 43 دلار
معاملات نفت برنت در بازارهای جهانی نفت با قیمت 43 دلار ادامه دارد و نوسان مهمی در قیمت برنت، نفت آمریکا و اوپک دیده نمی شود. قیمت این لحظه هر بشکه‌ی برنت: 43 دلار و 42 سنت. قیمت نفت آمریکا: 41 دلار و 29 سنت.

پایان بورس تهران با افزایش 8 هزار واحدی
شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 8 هزار و 288 واحد افزایش به 1 میلیون و 942 هزار رسید. روز گذشته، بورس تهران، 13 هزار و 799 واحد اصلاح شده بود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟